zondag 17 mei 2009

Oorkonde

Onlangs werd ik opgebeld door Stiching Mara Den Haag. Er werd mij verteld dat ik genomineerd was voor de HJ trofee. De trofee was bedacht omdat een zeer gewaardeerde collega van hun stichting zou vertrekken en ze tijdens de afscheidsreceptie ook een ander project in het zonlicht wilde zetten. Ze vroegen mij of ik de volgende middag donderdag 16 april mogelijkheid had om de uitreiking bij te wonen.

Ik heb de trofee gekregen met een leuk geldbedrag voor Bij-1! De tekst van de Oorkonde luidt:

Stichting Mara Den Haag heeft als winnaar van de HJ-trofee 2009 uitgeroepen: Debby Koning voor haar initiatief van een inloophuis voor kinderen en hun moeders in Spoorwijk

De HJ-trofee is een jaarlijkse prijs ingesteld door Stichting Mara en wordt uitgereikt aan degene die een uiterst gewaagd besluit heeft genomen met ingrijpende consequenties voor de stad Den Haag en haar bewoners

Geen opmerkingen: