maandag 9 februari 2009

Bedankt!

28 September 2008

Ik blijf het bijzonder vinden dat bedrijven mij ondersteunen in de financien van het moeder- en kindcentrum. Zoals ik al eerder had verteld heb ik een haardkachel gekregen. Deze heb ik laten installeren door Loodgietersbedrijf J.Bode uit rijswijk. Ik dacht in het begin, dit klusje is zo klaar maar achteraf hebben ze er toch in totaal drie keer voor moeten komen en 7 uur werk aan gehad om alle kachels in mijn huis weer veilig te laten werken. Met angst en beven zag ik de rekening tegemoet die ik zelf moest betalen aangezien de kosten van de kachel voor mezelf zijn i.p.v. de woningbouw. Vorige week heb ik een brief gestuurd naar het loodgietersbedrijf en uitglegd waar de kachels voor gebruikt worden. Vandaag zag ik de rekening en ik heb een aanzienlijke korting gekregen van € 225,-. Ik ben blij en dankbaar!

Geen opmerkingen: