maandag 9 februari 2009

Het schiet op

21 September 2008

Deze week is er veel veranderd in het pand.
De behanger heeft het grootste gedeelte behangen. De oude keuken is gesloopt en de nieuwe keuken is geplaatst. Ik heb een grote wand schuifkast gekocht bij Ikea en gisteren hebben vijf vrienden die in elkaar gezet! De kast is drie meter lang, 2.40 m hoog en 58 cm diep. Hierdoor kan ik heel veel knutsel materiaal, boeken, servies en speelgoed netjes opgbergen. De vitrages zijn in de maak. Ik hoef enkel nog gordijnen te kopen.

De brandweer is deze week langsgeweest en heeft tips gegeven voor de brandveiligheid. Zo hoef ik gelukkig geen brandwerende gordijnen en vitrages te kopen, dat scheelt me meer dan €2.000,-

Het krantje van Haag Wonen van ik deze woning huur heeft een artikel geplaatst over dit project.

Wat moet nog gedaan worden vraag je je misschien af, dat is relatief heel weinig:
dozen uitpakken en uitzoeken
keuken verven
in de keuken de vloer leggen
wat klein schilderwerk in huis.
en dan uitrusten voordat ik open ga voor de kinderen en moeders uit de wijk.

Geen opmerkingen: