maandag 9 februari 2009

Wat een dag!

31 juni 2008

Toen ik gisteren ochtend terug liep van het pand op de Schimmelweg naar mijn huidige huis zag ik dat er een groot gat in de achterruit van mijn auto zat en het laminaat wat ik voor mijn woon en slaapkamer gekocht had eruit gestolen was.

Ik had net met
John van Zweden de maten van de projectkamers opgemeten voor het marmoleum wat hij daar gaat plaatsen. Ik heb direct de verzekering gebeld die een gedeelte van de schade gaat vergoeden. Vervolgens met de auto naar de politie om aangifte te doen. Terwijl ik bij de politie stond belde John van Zweden op om de prijs van het marmoleum door te geven. Ik vertelde hem, hem zo terug te bellen en vertelde dat ik bij de politie was omdat mijn laminaat gestolen was. Toen ik hem een half uurtje later terug belde vertelde ik hem het hele verhaal. Hij vond het zo gemene streek dat hij zei "je krijgt van mij nieuw laminaat! Kom vanmiddag even langs".

Vervolgens ben ik opzoek gagaan naar de goedkoopste oplossing voor een nieuwe achterruit. Het duurste wat ik hoorde was €550,- maar ik heb nu iemand gevonden die voor € 225,- een nieuwe achterruit in de auto gaat plaatsen.

Tussendoor kwam de woningbouw langs en ik heb een mooie keuken uit kunnen kiezen. Helaas heeft het opknappen van de woning flinke vertraging opgelopen waardoor ik waarschijnlijk pas in september daar kan gaan wonen terwijl ik 7 augustus uit mijn huidige huis moet.

Nog voordat ik naar mijn werk ging naar
John van Zweden gegaan en ik krijg heel mooi laminaat van hem! Super bedankt!

Geen opmerkingen: