maandag 9 februari 2009

Bijna bijna bijna

16 November 2008

Bijna is het eind van de voorbereidingen voor het moeder-en kindcentrum Bij-1 in zicht! Enkel nog gordijnen maken en een klein stukje van de keuken behangen en mijn huis is kwa opknappen en inrichten af! Goed, er blijven altijd nog kleine dingen te doen maar dat kan wachten.

Vorige week heb ik mijn eerste nieuwsbrief verstuurd, wil je hem ontvangen kan je dat via info(apestaarte)bij-1.nl laten weten.

Gisteren heb ik een training gevolgd "de tijd van je leven"van de family factory een trainingsdag waar in ik leerde over hoe ik in de toekomst een gezinscusus voor ouders zou op kunnen starten, ik ging met een collega daar naar toe. Een leuke en inspirerende dag.

Ik ga in janauri starten met de speel/inloopmiddagen van de kinderen uit Spoorwijk.

Geen opmerkingen: