maandag 9 februari 2009

Verhuisdozen




De hoeveelheid speelgoed en spelmateriaal groeit de pan uit en mijn huidige huis is nu echt te klein. Overal waar ik loop ligt er wel iets op de grond wat straks een goede bestemming krijgt maar nu in de weg ligt. Ik ben vandaag dus verhuisdozen gaan halen om de spullen alvast compact op te bergen en tijdelijk in mijn schuur te kunnen zetten. Bij verhuisbedrijf van der Geest in Rijswijk verkopen ze gebruikte verhuisdozen voor €1,- per stuk. Terwijl ik de 25 dozen in mijn auto aan het leggen was vertelde ik de medewerker waar ik ze voor nodig had. Ik vertelde hem over het project. Toen hij het hoorde zei hij, "wacht dan even dan krijg je je €25,- terug!" Dus heb ik 25 dozen meegekregen voor niks! Bedankt verhuisbedrijf Van der Geest.

Geen opmerkingen: